____| Kezdölap | ___________________________________________________________________________________ | Kapcsolat |
 
     
   
     
   
     
   
     
   
     
   
     
   
     
   
..
   
       
 

 
   

"A márkákat azért fejlesztették ki, hogy tudatosítsanak bizonyos különbségeket azokkal a termékekkel kapcsolatban, amelyeket az a veszély fenyegetett, hogy csak annyira különböznek egymástól, mint egyik kavics a másiktól."

"Hagyj fel azzal, hogy minden új divathóbort nyomába eredsz, és arra koncentrálj, hogy tartós érzelmi kapcsolatot alakíts ki a fogyasztókkal. Ha nem állsz ki semmi mellett, mindennek be fogsz dőlni."

"Az üzleti élet szereplői mindig abból a feltevésből indulnak ki, hogy az emberek ugyanúgy látják a márkákat, mint ők. Ezért csinálják O-O-O-OLYAN rosszul."

 

Cevin Roberts, CEO WorldWide, Saatchi & Saatchi..

.............

Cafe Art Kreratív Reklámiroda Arhívum__________________