|

 

Kezdőlap
|
Munkáink
|
Archivum
|
Kapcsolat
|
Social
|
 
     
 

 

 

 
 
 
 

“Az a fajta ragszkodás, amit bizonyos márkák után érzünk, nem mindig kutatható, vagy fejezhető ki számokban. Sőt talán hibázunk, ha meg akarjuk magyarázni a természetét. Valójában nem tudjuk mi az oka, és nem is tudunk rájönni.

Van és kész.”

Malcolm Gladwell - ESOMAR..

 
     
 
     
     
     
     
 
 
 

"A védjegyek olyanok, akár a kezdőtét. És a márkák is. Mindkettő hasznos a megkülönböztetés keresésében, és életbevágó a túléléshez, de egyik sem nyerő zsugatechnika.

Ma a tétek új magasságot értek el. A társadalom szövete még sohasem volt ilyen vékony. Az emberek új, érzelmi kapcsolatokat keresnek. Azt keresik, amit szeretni tudnak. Ragaszkodnak a választási lehetőséghez, magasabbak az elvárásaik, és szükségük van érzelmi töltetre ahhoz, hogy döntéseket tudjanak hozni. És végül, mindenhez, ami az életük része, többféle módon szeretnének kapcsolódni - beleértve a márkákat is."

Cevin Roberts, CEO WorldWide, Saatchi & Saatchi..