“Ön azt állítja hogy az érzelem a kapcsolatok építésének a kulcsa” - mondta a fiatal hölgy. “Én a téglaiparban dolgozom.
Hogy csempészne ézerzelmeket egy téglába?”

“Hát sehogy.” feletem.

“Azt viszont megteheti, hogy arról beszél, amit a tégla jelent: a felépülő otthonokról, a családokról, ahogy a kandalló körül ülve élvezik a biztonságot, és meleget. Eredményekről. Épületekről, amelynek építői arról álmodtak, hogy elérik az eget.”

Cevin Roberts, CEO WorldWide, Saatchi & Saatchi .....

 

 

..

 
 

 

|

 

Kezdőlap
|
Ügyfeleink
|
Archivum
|
Kapcsolat
|
Social
|
 
     
     

 

___| Aktuális munkáink |    
 
     
 

 

 

"Ha mondanom kéne egy olyan márkát, amelyiknek sikerült gyorsan naggyá válnia, minőségi terméket létrehoznia, emellett jól és tisztetlettel bánnia a munkatársaival, és növekedése során figyelembe venni a világ különbőző részein uralkodó gazdasági és ízlésbeli különbségeket, az első márka ami eszembe jut: a Starbucks.

Fontos és egyedi jellemzője, hogy ők maguk nem egy csésze kávénak definiálják a terméküket, hanem csodás élménynek, lélegzetvételnyi szünetnek, esélynek a közösség- és kapcsolatteremtésre.

Üzleteuik nyugodt szigetet jelentenek a stresszes, rohanó mindennapokban. Nem kávét adnak el, és ezzel tisztában vannak. Valami sokkal emocionálisabbat árulnak. Elképesztő siker."

Alan Webber, a Fast Company alapító szerkesztője..

 

Nem ok nélkül hívják a Forma1 rajongói "benzin-fejeknek". Érzéki ínyencséggé vált a Forma1.

A magas oktánszámú kipufogógáz, a motorok vibrálása, az égő gumi fanyar szaga. Lenyűgöző.

Tedd át ennek a az energiának az egy százalékát egy bármilyen más üzletbe, és kész szenzáció.

Nem csoda, hogy a szenzáció és a szenzualitás egy (szó)tőről fakad."

Cevin Roberts, CEO WorldWide, Saatchi & Saatchi